A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Velká Británie - Diskuze

Původní dotaz

Ubytování v Londýně

| Ivet a Vlada
Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli máte zkušenosti s nějakými hotely v centru Londýna (1. a 2. zóna). Chystáme se na 4 noci a je to opravdu složité. Máte někdo zkušenost s hotelem Holland inn na Holland road nebo s Eden Plaza na Queensgate u Natural history museum? Našla jsem je na Student agency a konkrétně Holland inn by nás vyšel kolem 10 000...Děkuji za odpověď a doporučení... :-)
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Ivet a Vlada
22.04.2009 10:40 83.208.204.***
Ubytování v Londýně 

Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli máte zkušenosti s nějakými hotely v centru Londýna (1. a 2. zóna). Chystáme se na 4 noci a je to opravdu složité. Máte někdo zkušenost s hotelem Holland inn na Holland road nebo s Eden Plaza na Queensgate u Natural history museum? Našla jsem je na Student agency a konkrétně Holland inn by nás vyšel kolem 10 000...Děkuji za odpověď a doporučení... :-)

Ivet a Vlada
22.04.2009 11:17 83.208.204.***
RE: Ubytování v Londýně 

Jsou to 2* hotely, bylo mi řečeno, že je lepší jít to 3*...V agentuře mi řekli např. hotel Ambassadors také oblast Kensington, ale při čtení recenzí dopadl hotel ještě hůř...Zkušenosti s žádným hotelem ve Student agency neměli, čili mi ani moc neporadili...Otázkou je, jestli recenzím na netu věřit?

fiona 22.04.2009 11:54
RE: RE: Ubytování v Londýně